Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagace a reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Trojhvězdí pražských nakladatelských domů zlaté éry české novodobé kultury přelomu 19. a 20. století – charakteristika a význam Ottova, Topičova a Vilímkova nakladatelství
(Veronika Kordasová)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bz6gw/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Formy propagace neziskového festivalu Budějovický Majáles a vyhodnocení propagačních aktivit
(Michaela Brychová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//cdt86y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma