Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
purchase.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Negotiation strategy for the purchase of parts for serial production in automotive company
(Michal Bachtík)2023, absolventská práce CŽV, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//n55eet// | Master of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
(Zaur Seyidli)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4gl712// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Consumer intentions to purchase electric vehicles: a survey
(Petr Malík)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//idpwpi// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Consumers' attitudes and purchase intentions in relation to organic foods in Indonesia
(Riski Ulina Sianturi)2024, Diplomová práce, Fakulta tropického zemědělství / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//tbhnms// | International Development and Agricultural Economics / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
(Grace Edward Mbwiga)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma