Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rally sportKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
(Kateřina Kepková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71610 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Zvládání zátěžových situací a výkonová motivace jezdců a spolujezdců rally
(Barbora Krejčí)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oq4jj/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu mezinárodní propagace Barum Czech Rally Zlín
(David Hrbáček)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l7wlka// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Přínosy Barum Czech Rally Zlín pro Zlínský kraj v oblasti cestovního ruchu
(Petr Píža)2012, Diplomová práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x8ecj/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Specifika tréninku rally jezdce v přípravném období
(Tomáš Buriánek)2020, Bakalářská práce, VŠTVS PALESTRA, spol. s r. o.
• http://theses.cz/id//xr4nc6// | Tělesná výchova a sport / | Práce na příbuzné téma
Historie Barum Rally ve vztahu k významným osobnostem Československého a Českého motorsportu.
(Milan MICHALIČKA)2008, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
• http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2619 | Učitelství pro základní školy / | Práce na příbuzné téma
Vztah sponzoringu a image značky
(Jan Pilař)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//230lo8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma