Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni apelyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Emoční apely a jejich využití v reklamě
(Jan Valuch)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlp33/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Apely ve vánočních reklamách
(Markéta DOMANSKÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//40ascs// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
(Jolana Zemánková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//1fmo1d// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
(Anežka Karvanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//01d6bx// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
(Kristýna Čejdová)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//helfxu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Apely v televizní reklamě
(Lenka Sedláčková)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jt97tq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální apely v kampaních UNICEF
(Dagmar Nosálová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eykwl2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita užití humoru v reklamní kampani
(Martina Masná)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f8u74z// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
(Radka Káčerková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44917 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma