Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sales promotion campaignKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
(Andrea Barrett)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2k17/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza podpory prodeje vybraného podniku
(Hana Běličová)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t8wtp/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Andrea Barrett)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa256/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
(Nataliya Hulyayeva)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eqwnz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma