Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Skrytá reklama a podprahová sdělení
(Lucie Parmová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/wtdbq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
(Michaela Němcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Martina Kissová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/era6b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie a charakteristika vizuálních sdělení v Deníku N a Hospodářských novinách
(Aleš KLÍMA)2025, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3cvtk9// | Žurnalistika / Žurnalistika / Filozofie | Práce na příbuzné téma
DODRŽOVÁNÍ ZÁSAD INFORMAČNÍ KVALITY V TITULCÍCH ZPRAVODAJSKÝCH SDĚLENÍ ČESKÝCH DENÍKŮ
(Tereza SLÁDEČKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xk3e25// | Žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Apely v reklamním sdělení: vizuální pozornost a brand recall
(Andrea Fraňková)2025, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/98366 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
(Josef Andres)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1snof// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sdělení na "nezákazníky"
(Jan Hadrava)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88857 | Management / | Práce na příbuzné téma
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
(Petr Krygel)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7dllr4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
(Petr Krygel)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7dllr4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma