Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie budovani znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
(Jiří Pospíšil)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b66vo/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie budování firemní značky
(Zuzana Kulíšková)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53uh/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
(Klára Žáková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//y7encx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu
(Pavlína BÁTKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//omivm1// | Humanitní studia / Španělská filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Strategie budování značky podniku
(Jiří Kružík)2018, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//e6xsvy// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Strategie budování značky podniku
(Aleš Botek)2018, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//6gj7yo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Strategie budování značky podniku
(Jakub Holešovský)2019, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//dxyp4h// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
(Sharon Gruberová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cb3j3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
(Nikol Andeltová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/tuqa0/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma