Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie budovani znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit
(Vojtěch Michel)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//b01a9w// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
(Lukáš Peteráč)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//k7sf5l// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Strategie obsahového marketingu při budování značky
(Veronika Kotlantová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71607 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
(Jana Marešová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//aos715// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie vstupu Ovečkárny na zahraniční trh
(Tereza Bělohoubková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jboq23// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu
(Michala Gregorová)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/coqxx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry
(Lucie Perglerová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39311 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu
(Vlasta Hátašová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37289 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma