Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
teorie reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jednoduchá teorie reklamy jako statku či zla
(Tatiana Lenková)2012, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ymvds/ | Aplikovaná matematika / Matematika - ekonomie | Práce na příbuzné téma
Ekonomická teorie reklamy
(Blanka Kudrnová)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6854 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
(Anna Meierová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81255 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma
Vztah nacistické ideologie a reklamy - sonda na pozadí teorií masové společnosti
(Radka Šoborová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i3ymt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty v teorii reklamy
(Štěpán Bahník)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24974 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití teorie potřeb A. Maslowa v reklamě
(Terezie Braunová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4v0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamy mezi mladou generací
(Nikola Čermáková)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//jwe7bb// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma
Potenciál reklamy v tištěných dermatovenerologických časopisech
(Jana Kafková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//obxa4c// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
(Jiří Tabáček)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30798 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
(Michal Šoulák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//8rmywd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma