Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
toolKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
(Foreke Azonwoh)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s4ki9/ | Finance / | Práce na příbuzné téma
World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
(Vít Měřička)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s2opl/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Tool or Therapist: On the social agency of therapeutical chatbots from social anthropological perspective
(Tereza Stejskalová)2023, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/phhqk/ | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Instagram as a marketing tool
(Ivan Darganov)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pa11n/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT
(Lucie Pelčáková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g8ene/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
CopAS - the Modular Data Analytics Tool
(Ondřej Machala)2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/weqhl/ | Počítačové systémy, komunikace a bezpečnost / Softwarové systémy | Práce na příbuzné téma
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
(Anastasiia Anpilogova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jst5x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
No-Code Tool for Data Preprocessing for Machine Learning
(Adam Zálešák)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ew6me/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Instagram as a marketing tool
(Aisha Yerniyazova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q716b/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma