Aisha Yerniyazova

Bakalářská práce

Instagram as a marketing tool

Instagram as a marketing tool
Anotace:
Tato bakalářská práce bude věnována fenoménu Instagram jako marketingového nástroje. Teoretická část popisuje význam sociálních médií a roli různých sociálních platforem, jejich vývoj a jejich význam v digitálním marketingu. Také se hluboce zaměřím na Instagram marketing, jeho nástroje, strategie a jak se Instagram stal jednou z nejsilnějších platforem pro obchodníky se sociálními médii. Dále v teoretické …více
Abstract:
This bachelor thesis will be devoted to the phenomenon of Instagram as a marketing tool. The theoretical part will describe the meaning of Social media and the role of different social platforms, their development, and their importance in digital marketing. Also, I will deeply focus on Instagram marketing, its tools, strategies, and how Instagram became one of the strongest platforms for social media …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication