Aisha Yerniyazova
Bakalářská práce
Instagram as a marketing tool
Instagram as a marketing tool
Anotace:
Tato bakalářská práce bude věnována fenoménu Instagram jako marketingového nástroje. Teoretická část popisuje význam sociálních médií a roli různých sociálních platforem, jejich vývoj a jejich význam v digitálním marketingu. Také se hluboce zaměřím na Instagram marketing, jeho nástroje, strategie a jak se Instagram stal jednou z nejsilnějších platforem pro obchodníky se sociálními médii. Dále v teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis will be devoted to the phenomenon of Instagram as a marketing tool. The theoretical part will describe the meaning of Social media and the role of different social platforms, their development, and their importance in digital marketing. Also, I will deeply focus on Instagram marketing, its tools, strategies, and how Instagram became one of the strongest platforms for social media …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q716b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ