Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vztah ke znacceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentace spotřebitelů podle vztahu ke značce
(Jana Frühbauerová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35967 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
(Barbora SOPKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk9yzk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
(Tomáš Hokr)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//y5x4bq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
(Dominika Rozmajzlová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81270 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
(Jana ZRNÍKOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dn3r8q// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
(Tereza JANOUŠKOVÁ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//njjae3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
(David PANÁČ)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rx58dc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci
(Petra KOŘÍNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//txgrgd// | Ekonomika a management / Logistika a management | Práce na příbuzné téma
Loajalita zákazníků ke značce Apple
(Radim Petlach)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41270 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
(Martina Kvasničková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52037 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma