Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zakaznickeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
(Marie Antonia Thomsenová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//deobzy// | Podniková ekonomika / Management podnikových procesů | Práce na příbuzné téma
Analýza zákaznické podpory společnosti Ecomail
(Kateřina Irová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84944 | Management / | Práce na příbuzné téma
Výzkum zákaznické spokojenosti restaurace Fo3 pub & caffe
(Adam Folc)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84985 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
(Jan Pořízek)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//iwpvc3// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
(Dominik Dlouhý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83189 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví
(Anna Bernátová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//9se3p9// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Digitální touchpointy a jejich role v zákaznické cestě
(Johana Del Maschiová)2022, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//kmgcix// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Výzkum zákaznické spokojenosti Reja spol. s r.o.
(Růžena Škrobánková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83939 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření
(Lucie Svíčková)2015, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//24ybk8// | Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích | Práce na příbuzné téma