Theses on the same topic (having an identical keyword):
zakaznik customerKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
(Anna Šestáková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Theses on a related topic
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
(Jakub Janíček)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Customer Relationship Management
(Tereza Otčenášková)2010, Diplomová práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM713 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Theses on a related topic
Customer experience v bankovním prostředí
(Anna Michálková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54009 | Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví | Theses on a related topic
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Theses on a related topic
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
(Jana Marková)2013, Disertační práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//4pc0yn// | Ekonomika a management / Organizace a řízení podniků | Theses on a related topic
CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.
(Renáta SLOVÁČKOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//785ayk// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
(Nadezhda Iliyanova Rusinova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
(Anežka Kasalická)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//v3ndsd// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic