Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků – Ing. Jana Marková
Ing. Jana Marková
Doctoral thesis
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Customer relationship management, tool of improvement of company competitiveness
Abstract:
Díky výrazné změně spotřebního chování zákazníků zapříčiněné recesí hospodářství musí řada podnikatelských subjektů objevovat nové možnosti v boji o zákazníka. Více než jindy vystupuje do popředí především konkurenční výhoda, kterou lze posílit či získat prostřednictvím řízeného vztahu se zákazníkem, označovaného jako Customer Relationship Management. Řízení vztahu se zákazníkem (CRM) je komplexním …moreAbstract:
The important changes of consumer behaviour, caused by economy recession, press on business subjects to explore new ways to get costumers. This is the time, when competitive advantage gets important role. This advantage could be appreciated by controlling relationships with customers, called Customer Relationship Management. Customer Relationship Management (CRM) is complex solution of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2013
Accessible from:: 30. 9. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 14. 11. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Jana. \textit{Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/4pc0yn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marková, Jana. Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků. Liberec, 2013. disertační práce (Ph.D.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.9.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 9. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Organisation and Business Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová