Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zbozi.czKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Maximalizace zisku internetového obchodu PowerGuy.cz
(Adam Borovský)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ycx1t1// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Digitální komunikace e-shopu Skvelematrace.cz
(Monika Pfeifferová)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//38nuhm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Příprava a vyhodnocení marketingové kampaně internetového obchodu nikiski.cz
(Václav Petr)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65778 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybrané-ho internetového obchodu
(Dominika Konečná)2019, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/qrwl3f/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující chování uživatelů na srovnávačích zboží
(Marek Moravec)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117885 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma