Marek Moravec

Diplomová práce

Faktory ovlivňující chování uživatelů na srovnávačích zboží

Factors Affecting Shopping Search Engines Users Behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňující chování uživatelů srovnávačů zboží. Cílem práce bylo zjistit, které z faktorů návštěvníky srovnávače Heureka.cz ovlivňují nejvíce k prokliku do obchodu. Data byla sbírána pomocí skriptu nasazeného na Heureku. Následně byla síla faktorů vyhodnocena pomocí diskriminační analýzy a binární logistické regrese. Výsledky obou analýz byly mezi sebou porovnány …více
Abstract:
Master's thesis deals with analysis of factors affecting users behaviour on search engines. Primary objective was to find out which factors affects users to visit e-shop on Heureka.cz the most. Data was collected with script planted on Heureka. Factors was evaluated with discriminant analysis and binary logistic regression. Results of both analysis was compared between each other and was determined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: Pavlína Pawlasová
  • Oponent: Eliška Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod