Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Product placementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
(Kamila Urbánková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjwrg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Kristýna Teifertová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5ylv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postprodukce rozhlasove hry s porovnanim postprodukce audiovizualniho dila
(Josef Beneš)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ky7zh3// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba | Práce na příbuzné téma
Autorské právo u audiovizuálního díla a analýza webových stránek poskytujících audiovizuální díla
(Nicolle Chrastecká)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45443 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
The Titles of Audiovisual Works and Strategies of Their Translation
(Jan Mrťka)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/icn46/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Kontrast jako prostředek kompozice audiovizuálního díla
(Dominika Pavelková)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/kbhgm/ | Dramatická umění / Audiovizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Regionální filmové kanceláře podávají pomocnou ruku 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., produkce.
(Anna Jelínková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//67tciw// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma
Product placement v české audiovizuální tvorbě
(Kateřina Müllerová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//j2xsip// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
(Kateřina Horná)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11635/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
(Juraj Pilát)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10068/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma