Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Product placementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a TV Nova
(Nikola KARKOŠOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//mka8jp// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Infotainment ve zpravodajství TV Nova a České televize
(Matěj PAVERA)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ybhz5u// | Česká filologie / Česká filologie / Mediální studia | Práce na příbuzné téma
Analýza živých vstupů ve zpravodajství České televize a televize Nova
(Radim HORÁK)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4xb3ir// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Neverbální projevy reportérů v živých vstupech ve zpravodajství České televize a televize Nova
(Barbora BITTNEROVÁ)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//21ijgy// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Nová média jako nástroj naplnění uměleckých vizí televize
(Lucie Rothová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/podlk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Grafický design České televize v porovnání s televizí Nova
(Jan Voharčík)2018, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//25h8p0// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
(Kuchař Kuchař)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oxtl6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
(Alexandra Marčeková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbinm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie Czech American TV
(Monika PLESKOTOVÁ)2018, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//rwsy70// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
(Klára Sierra)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u9v76/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma