Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Product placementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement v současném televizním seriálu
(Kryštof Kolesa)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s9wvh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Hana Züglerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9bi1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Tereza Veldová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pf32f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Petra Franková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v212d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Yuliya Laas)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8dth/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Robert Novotný)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/suts0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
(Kateřina Pěničková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pxfi4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
(Anastasia Shulpina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okzik/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma