Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Prima CoolKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
(Štěpán Hykš)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s4j3c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
(Štěpán Hykš)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s4j3c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Komparace formátu a efektivity vysílání fotbalové Ligy mistrů na ČT sport a Prima COOL
(Radek Mazal)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107014 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
(Kateřina Malá)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39754 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Měření sledovanosti médií
(Martin Vlach)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gqa0r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
HR marketing České televize na sociálních sítích
(Thu Lan Duongová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79582 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketing a event České televize
(Nicol Formánková Oravcová)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//i25oni// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Televize a politický marketing v ČR
(Markéta Matějíčková)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//0dfopn// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Kristýna Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma