Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
branding v umeniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Branding těles klasické hudby v České republice
(Michaela Gereová)2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/wyzde/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Branding v divadelní sféře
(Karolína Soukupová)2023, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/18591 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
(Barbora Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83592 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.
(Daniela Ludvíková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51112 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
(Jan Špičák)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Sonic branding
(Mária Takáčová)2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/pm90y/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Branding na české hudební scéně
(Michaela Gereová)2019, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/q0odu/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Vývoj a proměna autorského subjektu: analýza propagačních strategií v současné umělecké produkci
(Luisa Pavlíková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qech9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Využití umbrella brandingu v podmínkách soukromých galerií v České republice
(Alexandra Beloborodova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87016 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Art branding: Umělec jako značka
(Michaela Coufalová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j5k4x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma