Theses on the same topic (having an identical keyword):
nákupní centrumKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
(Adéla Zemánková)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oaqgv/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Theses on a related topic
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
(Ekaterina Efremova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77268 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
(Anna Klimenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Spádové oblasti velkých nákupních center
(Martin Slezáček)2012, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bx3jf/ | Biologie / Učitelství geografie a kartografie pro střední školy Učitelství biologie pro střední školy | Theses on a related topic
Analýza pozice nákupních center na českém trhu
(Markéta Hrnčiarová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/140072 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Marketingové strategie nákupních center
(Natálie Nestrašilová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t0xif/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Dopravní poloha a dostupnost nákupních center v českých městech
(Marek Sedláček)2012, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/egjl7/ | Geografie a kartografie / Geografie | Theses on a related topic
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
(Tereza Pantůčková)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o6kzd/ | Sociologie / | Theses on a related topic