Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Hodnocení služeb Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity prostřednictvím metody mystery shoppingu
(Nikola Hálová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wcek3/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic
Mystery visiting v knihovnách
(Miroslava Sudová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g23wg/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic
Hodnocení supermarketů na Znojemsku na základě Mystery Shoppingu
(Lucie Trilcová)2014, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. / Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/a79xhn/ | Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb | Theses on a related topic
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
(Jakub Vašek)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hxjdy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
(Anastasiya Zbaratska)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fle0q/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
(Anna Nefodova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Theses on a related topic
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
(Ottó Bartók)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zpfdtr// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
(Tomáš Huleš)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzrwb/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Marketingová specifika komunikace typu B2B a B2C
(Jan Protivinský)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s4485/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
(Anna Dolejšová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zldpf/ | Podniková ekonomika / | Theses on a related topic