Theses on the same topic (having an identical keyword):
ZnačkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
(Nikolas Westenhoff)2023, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u0plv/ | European Governance / | Theses on a related topic
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
(Mostafa Ahmed Mostafa Selim)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cj5ojl// | Management and Marketing / | Theses on a related topic
Building a Shoe Brand
(Silvie Vaculčíková)2019, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nndrhe// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
Building a personal brand on social media
(Robin Curtis)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82816 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Person as a Brand
(Torezhan Shaikhiyev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b9rxo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Marketing Communication for a Strong Brand Building
(Anastasiia Lukianenko)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//e5i402// | Management and Marketing / | Theses on a related topic
Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
(Monika PFEIFFEROVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//at2sd7// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
(Roman Česnek)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ta82x/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Theses on a related topic
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
(Jennifer Štrauchová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic