Theses on the same topic (having an identical keyword):
tool of direct marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
(Martina Wimmerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f67zs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
(Darijan Chupevski)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l9ra0/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Theses on a related topic
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
(Dagmar HASÍKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ikuciq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
(Zdeněk Brokl)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a5v8an// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu
(Oldřich Sadílek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u2tdb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda
(Zuzana Štěpánková)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//os979u// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
The Secrets of Communication
(Darya Nenakhova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hnuiw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
(Martin Jenšík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41853 | Aplikovaná informatika / Informatika | Theses on a related topic