Ing. Oldřich Sadílek

Bachelor's thesis

Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu

Direct Marketing as a Modern and Effective Tool of External Salesmen of Spare Parts and Service
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou efektivity využití dostupných elektronických nástrojů pro tvorbu letáku jako kvalitního podkladu pro aktivní přímý marketing. Teoretická část obsahuje poznatky o marketingu a jeho jednotlivých částech relevantních k přímému marketingu získanými z odborné literatury. Praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu formou dotazníkového šetření, jehož cílem bylo …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on available electronical tools for leaflets creation and their effectiveness as a high-quality basis for direct marketing. The theoretical part contains knowledges about marketing and its single parts relevant to the direct marketing gained from the expert literature. The practical part is devoted to the quantitative research which has been realised by questionnaire investigation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní