Theses on the same topic (having an identical keyword):
výzkum spotřebiteleKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Social Media Narcissism at Marketing Service
(Iuliia Baboshkina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zg98i/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
(Daniele Loi)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/azf4w/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
(Salih Demirkiran)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k6l3ft// | Business Administration / | Theses on a related topic
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
(Olubukola Dona Sammy)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ufa541// | Marketing Communication / | Theses on a related topic
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
(Emmanuel Paul Kane)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Theses on a related topic
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//sj7z3e// | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Social Media- A New Instrument to Influence Brand Value
(Evelina Sizikova)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33864 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
(Iana Pavlenko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tt0p4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Možnosti fungování nedigitalizovaných kin. Případová studie Kina Ševětín
(Aneta Klimešová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wiina/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic