Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
/Neurovědy o spotřebiteliKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
(Anida Krajina)2018, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w7w7x/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
(Anida Krajina)2018, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w7w7x/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
(Anida Krajina)2018, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w7w7x/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
(Anida Krajina)2018, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w7w7x/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
(Kristína Macíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/tjpts/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma