Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Chování po prodejiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití systémů CRM v komunikaci se zákazníky
(Barbora Prokopová)2011, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//6u3wef// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
(Monika Bobková)2015, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/vkd4g/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
CRM - Řízení vztahů se zákazníkem ve výrobním podniku
(Ondřej Šťastný)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//vrj3fc// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.
(Zdeňka ADAMČÍKOVÁ)2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pmpawz// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o.
(Iveta Kalousova)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uikaa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy
(Petr Kučera)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zs3v7/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Systém CRM jako nástroj pro upevnění pozice firmy Sanap Kostelec s.r.o. na trhu
(Nicol Klapalová)2018, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5399 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Automatizace marketingových procesů pomocí cloudového CRM systému Salesforce
(Ekaterina Obolenskaya)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76203 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Postoje a nákupní chování zákazníků ke službě Dámejídlo.cz s.r.o.
(Vojtěch Prachař)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//h22gnl// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o.
(Kateřina Marková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52519 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma