Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Chování po prodejiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Matěj Peroutka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hafb9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Pavel Kobezda)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o0m3a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úspěšnost vyvedení a chování po vylétnutí z hnízda u kukaček obecných (Cuculus canorus) vychovávaných dvěma druhy hostitelů
(Petra Kaštánková)2022, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wdnos/ | Zoologie / | Práce na příbuzné téma
Kouření v Olomouci: geografická analýza kuřáků a jejich chování po přijetí protikuřácké legislativy
(Marek NOVOBÍLSKÝ)2023, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ukdeb4// | Geografie pro vzdělávání / Geografie pro vzdělávání / Historické vědy | Práce na příbuzné téma
Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží
(Vendula Janků)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ga92q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Srovnání rodinného chování před a po roce 1989
(Eliška Hrušková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57947 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonomická demografie | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Karolína Jurčeková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqn5l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program vybrané organizace
(Tereza Jíšová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a7g84/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Tomáš Vaněk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/du7y3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma