Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
(Denisa Hustolesová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/io2bj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
(Petr Šidlo)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fkky3w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
(Veronika Nechybová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzts5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny
(Nastasiya Tsvyk)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h9n7l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny
(Petra Bujáčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w3n25/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
(Michaela Mariánková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rswj80// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
(Dolejší Dolejší)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u8o1n/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv hudby v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
(Alena Hladíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7313 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Aleš Láník)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jpzv1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů
(Natálie Hladká Maděryčová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xbr6fl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma