Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
NeuromarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti experimentálního výzkumu individuálních rozdílů v orientaci za užití imerzivní virtuální reality
(Pavel Ugwitz)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fqb05/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Virtuální realita v neuromarketingu
(Matěj Brůna)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f7zh2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virtuální realita v neuromarketingu
(Matěj Brůna)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f7zh2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
(Helena Mager)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82464 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Divadelní provoz v realitě ovlivněné pandemií covidu-19
(Barbora Slaběňáková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fn35q/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
(Kristýna Hörnerová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uowoj/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma