Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
produktKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1. Teoretická část:\nl{}Současné tendence v reklamní fotografii se zaměřením na zátiší\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb:\nl{}Minerály\nl{}b) volný výstavní soubor:\nl{}Little Luxury
(Zuzana Ramíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//35buog// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
(Marek Tomíček)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146562 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza reklamní kampaně "Žiju BIO" \nl{}
(Jana KUSOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta životního prostředí / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//qih7t3// | Ekologie a ochrana prostředí / Ochrana životního prostředí | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část:\nl{}Současné tendence v reklamní fotografii se zaměřením na zátiší\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb:\nl{}Minerály\nl{}b) volný výstavní soubor:\nl{}Little Luxury
(Zuzana Ramíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//35buog// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma