Marek Tomíček

Diplomová práce

Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl

Impact of PPC Campaigns on Prosperity of E-shop with Products for Healthy Lifestyle
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce jsou návrhy a doporučení pro optimalizaci výkonu PPC kampaní ve vztahu ke zdrojům návštěvnosti, reklamním systémům a video kampaním u e-shopu s produkty pro zdravý životní styl. Práce se skládá z teoretické části, která zmiňuje teoretická východiska PPC kampaní, dále práce obsahuje charakteristiku zkoumaného e-shopu. K analýze byla použita kvantitativní metoda, konkrétně …více
Abstract:
The main objective of this diploma thesis are proposals and recommendations for optimizing the performance of PPC campaigns in relation to traffic sources, advertising systems and video campaigns of an e-shop selling healthy lifestyle products. The work consists of a theoretical part, which provides the theoretical basis of PPC campaigns, moreover, the work contains the characteristics of the researched …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
  • Vedoucí: Pavlína Kozáková
  • Oponent: Ondřej Gajda

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod