Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zelený marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dezinfekční a čisticí prostředky pro bytovou chemii
(Eliška BOCHŇÁKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta technologická / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5pq4t8// | Chemie a technologie potravin / Technologie výroby tuků, kosmetiky a detergentů | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
(Natálie Faltýnková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ccwj1/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
(Petra Klemová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/p4484/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Green Marketing vs. Greenwashing
(Zdeňka POSPÍCHALOVÁ)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qs22si// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
(Daniel Seman)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s5mzyb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
(Magdaléna Ševčíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
(Natália Jankechová)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma