Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Hudební festivalKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
(Aneta Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xt66xy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
(Lucie Blahetková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dg4qdz// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace hudebního festivalu
(Tereza Vlčáková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jrvix8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
(Ondřej Vaněk)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//35qe11// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologická charakteristika procesu působení marketingové komunikace na příjemce, cílovou skupinu
(Ivana Jonecová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c44v1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
(Václav Vágner)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88095 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
(Aneta Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xt66xy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
(Zuzana VAIDOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//n5pp0l// | Teorie a dějiny hudebního umění / Uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
(Denisa Findejsová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57979 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Multižánrový festival v přelomové době. Festival Na cestě v letech 2019-2020
(Lenka Kendeová)2022, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/azii0/ | Dramatická umění / Kulturní dramaturgie se zaměřením na divadlo | Práce na příbuzné téma