Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
typologie publikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
(Magdaléna Jenšíková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q6a6c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
(Anna Poborská)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w7izm/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Marketing mix analysis of a company
(Aida Saidova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9vlv/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing díla osobností vážné hudby na příkladu Vítězslava Nováka
(Eva Pelikánová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77335 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
(Aneta Christovová)2016, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8981 | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
SPECIFIKA VYUŽITÍ NOVÝCH MÉDIÍ A MULTIMÉDIÍ V OBLASTI VÁŽNÉ HUDBY
(Jana Chuchrová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75137 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby
(Helena Macháčková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j3ju0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
(Monika Motlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21527 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
(Martina Straková)2014, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8030 | Hudební umění / Hudební management | Práce na příbuzné téma
Propagace (promotion) destinace Třebíč
(Michaela POLENDOVÁ)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//09jheo// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma