Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Graded readers

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Graded Readers as a Source for Vocabulary Acquisition and Language Development
 (Soňa Shone)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t1sp9/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Graded Readers as a Source for Vocabulary Acquisition and Language Development
 (Soňa Shone)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t1sp9/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Graded Readers as a Source for Vocabulary Acquisition and Language Development
 (Soňa Shone)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t1sp9/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Graded Readers as a Source for Vocabulary Acquisition and Language Development
 (Soňa Shone)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t1sp9/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

“Do you understand?” – an analysis of the use of understanding-check questions in the EFL classroom
 (Elena Dačeva)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ryzdy/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

The Use of Online Tools in Teaching EFL to Dyslexic Students
 (Petra Koukolová)

2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mapit/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy | Práce na příbuzné téma

Utilization of drama techniques in motivating EFL students to read English course-book texts
 (Michal Prchlík)

2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/foikk/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

Brain-based learning principles and strategies in lower secondary EFL classes
 (Veronika Škrhová)

2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fucx9/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma

Group Work in Upper Secondary EFL Classes
 (Danuše Končická)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/oly9k/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Pedagogical Translation: Possibilities of Using Translation of Subtitles in EFL
 (Eliška Kratochvílová)

2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ipeaj/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma