Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
logaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
(Svetlana Farkašová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kf61o/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Význam a role loga v marketingové komunikaci
(Weisová Weisová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u81ez/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
(Jan Špičák)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Právní aspekty tvorby a ochrany loga
(Darina Lomská)2023, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/qg9gk/ | Obchodněprávní vztahy / | Práce na příbuzné téma
Písmo jako výrazový a vyjadřovací prostředek loga
(Tomáš Doležal)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kdsfk5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
ANALÝZA VÝVOJE LOGA FIRMY BAŤA A ZHODNOCENÍ PSYCHOLOGICKÉHO PŮSOBENÍ LOGA A BAREV V REKLAMĚ A PRODEJI
(Tereza Vojtěchová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//r5zsv6// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města
(Renata Veselková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fjosel// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Testování loga realitní kanceláře
(Kateřina Bodláková)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138673 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Význam loga v procesu národního brandingu
(Adrián Molota)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//shpeyu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
NÁVRH LOGA A ORIENTAČNÍHO SYSTÉMU
(Valerie KOLÁŘOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//j9tkfz// | Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma