Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

audiovizuální, reklamní, prostředky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
 (Václav Horáček)

2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Výrazové prostředky reklamního videa
 (Daniel Zeman)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/46483 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma

Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
 (Aneta ČECHOVÁ)

2016, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//9hvnid// | Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
 (Václav Houdek)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/mj5sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Václav Horáček)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Václav Horáček)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Matej DANIEL)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
 (Václav Horáček)

2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
 (Kateřina ZVONKOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ggz6mc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
 (Radek Hylmar)

2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kh7fp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)