Kateřina ZVONKOVÁ

Bakalářská práce

Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy

Treatment of movie elements when making TV commercials
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje vztah televizní reklamy a filmového umění. Základní myš-lenkou práce je, že televizní reklama čerpá inspiraci ve filmovém umění. Teoretická část charakterizuje televizi a televizní reklamu, definuje a popisuje žánry a znaky filmu. Tyto žánry a znaky jsou v praktické části prostřednictvím analýzy aplikovány na tvorbu televizní reklamy. Praktická část obsahuje také výzkum …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between TV commercials and the elements of movie. The major presumption is that the TV advertising is taking inspiration from mo-vies. The theoretical part describe television and TV commercials and movie. It also depicts the genres and elements of movie. Those are furthermore applied in analyses aimed at tv commercials. The practical part also include …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor: 18787

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZVONKOVÁ, Kateřina. Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe