Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

CRM

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
 (Richard Dzurko)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu

http://theses.cz/id//pppj1h// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma

Transformace procesů IT Service Managementu podle ITIL
 (Jan Vymětal)

2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ckk4w/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Management služeb a informační technologie ve státní správě, možnosti implementace norem se zaměřením na normu ISO 20000 - management služeb v IT.
 (Dušan ŠPINAR)

2012, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//s2xcwr// | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

Management služeb a informační technologie ve státní správě, možnosti implementace norem se zaměřením na normu ISO 20000 - management služeb v IT.
 (Dušan ŠPINAR)

2012, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//nskw7i// | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

Využití nástrojů ADOit a ADONIS při optimalizaci infrastruktury IT a správy IT služeb
 (Roman Šabart)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.bivs.cz/th/mibf3/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma

Transformácia Service Management tímu pomocou agilných metód
 (Xenia Kuštanová)

2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d0vqc/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
 (František Kohout)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/upcbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
 (Jakub Heráň)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/72374 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma

Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami
 (Vendula Filipcová)

2019, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/136141 | Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika | Práce na příbuzné téma

Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI
 (Petr Gregor)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/34835 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)