Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
stárnutíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Krása bez věkového limitu - analýza Kampaně za skutečnou krásu
(Lenka Korbelová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kyd0p/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
(Linda HODÍKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q7nfzv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
(Simona Nováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kd45hg// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
(Lenka Mrkvová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21298 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma