Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove – Lenka Mrkvová
Lenka Mrkvová
Bakalářská práce
Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
Evolution of beauty ideal in marketing with focus on marketing campaign of the Dove company
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je analýza pojetí, vnímání a zobrazení ženské krásy v průběhu staletí až do současné doby s detailním zaměřením na odlišné vyobrazení ženské krásy v dnešní marketingové komunikaci především prostřednictvím kampaně značky Dove. Práce je rozdělena na 3 tématické oddíly. První oddíl se zaměřuje na definice spojené s marketingem a marketingovou komunikací, druhý oddíl se zaobírá …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to anylyze conception, perception and presentation of women's beauty over the centuries until today with a detailed focus on different illustration of women's beauty in contemporary marketing communication, especially in the marketing campaign of the Dove company. The work is divided into 3 different parts. The first part focuses on definitions connected with marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21298
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21298
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová -
The Monster and the Beauty in Irish Gothic Novels
Kateřina Nováková -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Linda HODÍKOVÁ -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Vnímání krásy ženského obličeje v reklamním prostředí
Nicole Gregorová -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Linda HODÍKOVÁ