Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozvoj sociálních vztahů v tanečním kolektivu metodami dramatické výchovy
(Lenka Michálková)2014, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//89ossz// | Vychovatelství / Pedagogika volného času | Práce na příbuzné téma
Rozvoj vztahů se strategickými dodavateli
(Lukáš Hruška)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wppqi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
(Mattia Marmo)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69137 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Person as a Brand
(Torezhan Shaikhiyev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b9rxo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
(Veronika Bodnárová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mmiai/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma