Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

branding v politickem prostredi

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
 (Michal Žižlavský)

2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cx9ot/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
 (Tomáš Kolder)

2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nutzk/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Koncept značek v politickém prostředí: Případová studie hnutí ANO
 (Klára LACHNITOVÁ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//8tcrn2// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma

Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty
 (Daniela VAŠÁTKOVÁ)

2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//4sbwuq// | Politologie / | Práce na příbuzné téma