Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza prodejů vozů Škoda Octavia v České republice z pohledu zavádění nových modelových výbav
(Václav Doležal)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//c8x99v// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
(Roman Parkhomenko)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//7knnmn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix Škody Octavia v konkrétní firmě
(Jiří Persein)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/habxi/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza prodejů vozů Škoda Octavia v České republice z pohledu zavádění nových modelových výbav
(Václav Doležal)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//c8x99v// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma