Jak zadat dotaz, hledám-li…
Výsledky 251 – 260 z 10 831 (0,180 sekund)
Diplomová práce: Specifika cílení marketingové komunikace na muže (Karyna Korsak)
ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s., 2023
Překlad názvu práce: Specifics of marketing communication targeting men
Bakalářská práce: Green marketing a jeho využití ve vybraném podniku (Dominika Žáková)
Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2023
Překlad názvu práce: Green marketing and its use in the selected company
Klíčová slova: green marketing
Bakalářská práce: Povědomí o značce Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích (Klára JUNGWIRTHOVÁ)
JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta, 2022
Klíčová slova: Značka
Bakalářská práce: Marketingová strategie značky Longchamp a její vylepšení (Kateřina Matějková)
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2022
Překlad názvu práce: Marketing strategy of Longchamp and proposal for its future improvement
Bakalářská práce: Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele (Karolína Bílková)
Překlad názvu práce: The effects of retro marketing incentives on the consumer decision-making process
Klíčová slova: Retro marketing
Diplomová práce: Využití fiktivních firem na středních školách (Jitka Boušková)
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2020
Klíčová slova: kosmetika
Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s., 2022
Marketingové komunikace
Překlad názvu práce: Proposal of a marketing communication plan for a new brand in the natural cosmetics market in the chosen social media
Klíčová slova: Marketing
Diplomová práce: Spotřebitelské chování (Jana Hanzalová)
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2021
Klíčová slova: kosmetika, přírodní kosmetika
Bakalářská práce: Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví (Elizaveta Zhukova)
České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty), 2022
Klíčová slova: módní značky, marketing mix
Diplomová práce: Návrh změn marketingového mixu (Petra Surá)
Vysoké učení technické v Brně, 2024
Skrýt navzájem podobné dokumenty.
Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.