Elizaveta Zhukova

Bakalářská práce

Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a identifikaci vlivů covid krize na vybrané firmy v módním odvětví. Teoretická část se zabývá problematikou covid krize a její důsledků. Popisuje specifika módního odvětví a následně definuje marketingové pojmy související s fashion marketingem a marketingovým mixem módních značek. Praktická část práce je věnována analýze vlivu pandemie covid-19 na změny strategického …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis and identification of the Covid crisis effects on chosen firms in fashion industry. The theoretical part deals with the issue of the covid crisis and its consequences. It describes the specifics of the fashion industry and then defines marketing concepts related to fashion marketing and fashion brand's marketing mix. The practical part of the work is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty